emailarista@poliklinika-arista.hr phoneDonje Svetice 46c
KARDIOLOGIJA | ANGIOLOGIJA

Željko Đurašević
dr. med.

Specijalist interne medicine, uži specijalist kardiologije

Doktor Đurašević proveo je cijeli radni vijek radeći kao internist, kardio-angiolog, u Kliničkoj bolnici Dubrava. Svoje veliko kliničko iskustvo primjenjivao je u nizu kliničkih pretraga kao što su ultrazvučni pregledi perifernih arterija i vena, digitalna fotopletizmografija (PG), te ankle-brachial indeks (ABI). U suradnji s vaskularnim kirurzima i interventnim radiolozima dao je veliki doprinos rezultatima zajedničkog liječenja angiokirurških pacijenata.

Životopis

Osim svog primarnog kliničkog interesa, bolesti perifernih krvnih žila, dr Đurašević je i iskusan kardiolog u području opće kardiologije (angina pektoris i predinfarktna stanja, popuštanje srca, aritmije, povišen krvni tlak), ali i priznati edukator niza generacija mlađih internista, kardiologa, angiologa i vaskularnih kirurga, kojima je nesebično prenosio svoja iskustva tijekom godina rada, liječeći i najkompleksnije bolesnike s bolestima periferne cirkulacije (venske tromboembolije, trombofilije, akutna i kronična kritična ishemija udova, Buergerova bolest i ostale).

Osim liječenja već razvijenih, kroničnih bolesti cirkulacije, njegova iskustva na polju smanjivanja kardiovaskularnih rizika pomažu i u prevenciji bolesti, ne samo krvnih žila, već i srčanih bolesti općenito.

Studij medicine na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu diplomirao je 1973.godine. Godine 1982. završava edukaciju na specijalizaciji iz interne medicine te iste godine polaže specijalistički ispit iz interne medicine. Edukaciju nastavlja na postdiplomskom studiju iz kardiovaskularnih bolesti 1995. g. Godine 1988. u Irvine-u, Kalifornija, SAD, pohađa stručnu edukaciju iz tehnika snimanja i analize kontinuiranog holter EKG-a.

Svoju karijeru angiologa počinje edukacijom iz ultrazvučne dijagnostike bolesti parifernih arterija i vena, 1998. g. u sjedištu Europskog kardiološkog udruženja - The European Hearth House, Sophia Antipolis, u Francuskoj. Subspecijalizaciju iz kardiologije završava 2005. godine. Do umirovljenja voditelj je Odjela kardiologije-angiologije u Zavodu za bolesti srca i krvnih i žila, Klinike za unutarnje bolesti Kliničke bolnice „Dubrava”.

Vezani članci