emailarista@poliklinika-arista.hr phoneDonje Svetice 46c

prim. dr. sc.
Miroslav Raguž
dr. med.

Specijalist interne medicine, uži specijalist kardiologije

Rođen  27. 06. 1958. g. u Stocu (BIH), gdje je završio osnovnu i srednju školu. Potom upisuje Medicinski fakultet u Sarajevu, koji je uspješno završio 1982.g. Državni ispit položio sam 1984.godine, a do 1990. godine radio je kao liječnik opće prakse u Bihaću.

Životopis

U KBC Sestre milosrdnice obavlja specijalizaciju iz interne medicine. Specijalistički ispit položio je 1994. godine, a potom je 2005. godine uspješno položio subspecijalistički ispit iz kardiologije. Osim toga, 2018. g položio je i dodatan specijalistički ispit iz intenzivne medicine.

Svoj radni vijek proveo je na Zavodu za bolesti srca i krvnih žila gdje i sudjelovao u osnivanju koronarne jedine te je jedan od prvih interventnih kardiologa koji izvode intervencije na koronarnim arterijama.

Od 2003. g. voditelj je Koronarne jedinice Zavoda za bolesti srca i krvnih žila Klinike za unutarnje bolesti Kliničke bolnice Dubrava.

2002.g. obranio je magistarski rad pod temom „Mogući utjecaj lipoproteina (a) u nastanku ateroskleroze“ na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, a 2009. godine je obranio  doktorsku disertaciju s temom „Upalni biljezi u akutnom koronarnom sindromu“ i time stekao titulu doktora znanosti iz područja biomedicine i zdravstva. 2010.g stekao naziv primarius.

U tijeku svoje karijere sudjelovao je kao istraživač u pet svjetskih studija od HERO II preko OASIS-5 do SIGNIFIED.

Autor je više izvornih radova, kongresnih sažetaka i poglavlja u knjgama.

Član je Hrvatskog liječničkog zbora, Hrvatskog kardiološkog društva i Hrvatskog društva za aterosklerozu.

Vezani članci