emailarista@poliklinika-arista.hr phoneDonje Svetice 46c

Luka Torić,
dr. med.

Specijalist nefrologije i dijalize

Rođen 17.05.1987. u Šibeniku gdje je završio osnovnu i srednju školu.
2006. je upisao Medicinski fakultet u Zagrebu, te je 2012. diplomirao sa odličnim uspjehom.

Životopis

U Kliničkoj bolnici Dubrava odrađuje pripravnički staž u trajanju godine dana, a potom 2014. započinje specijalizaciju iz nefrologije i dijalize.

postaje specijalist nefrologije i dijalize, a iste godine i polaže sveučilišni poslijediplomski studij iz nefrologije, a u tijeku je i izrada doktorske disertacije u cilju stjecanja titule doktora znanosti.Aktualno je zaposlen u Zavodu za nefrologiju i dijalizu Kliničke bolnice Dubrava. Fokus kliničkog rada doktora Torića je dijagnosticiranje, liječenje i praćenje bolesnika sa glomerulskim bolestima, kroničnom bubrežnom bolestima, arterijskom hipertenzijom, bubrežnim kamencima i infekcijama.

Bavi se dijagnostičkim metodama: ultrazvuk abdomena i bubrega, dopplerom bubrežnih arterija, analizom Holtera tlaka, a u bolničkim uvjetima i dijagnostičkom biopsijom bubrega. Upućen je u sve najnovije terapijske protokole uključujući i biološku terapiju.

Autor je i koautor 7 izvornih znanstvenih radova i preko 30 kongresnih sažetaka. Član je Europskog društva za bubrežne bolesti (ERA), Hrvatskog liječničkog zbora i Hrvatskog društva za nefrologiju, dijalizu i transplantaciju (HDNDT).

Oženjen je i otac dvoje djece.

Vezani članci