Google-Review-logo-header

Ozujak-banner-ikonica-web

Ožujak je mjesec posvećen podizanju svijesti o karcinomu debelog crijeva

KARCINOM DEBELOG CRIJEVA
POPTUNO JE PREVENTIVNA BOLEST !

“Mjesec svjesnosti o karcinomu debelog crijeva”

Tim povodom Arista nudi Vam popust na pregled kolonoskopije do kraja mjeseca ožujka!

Ozujak-banner-popust-web

Radi se o najčešće novodijagnosticiranom karcinomu u Hrvatskoj, a ujedno se radi i o drugom najčešćem uzroku smrti od raka u Hrvatskoj.

Pravovremenom detekcijom izlječivost ovog karcinoma je čak preko 90%, odnosno 9 od 10 pacijenata će biti izliječeno!

Rak debelog crijeva nastaje iz dobročudnih izraslina u debelom crijevu koje zovemo polipi. Polipi koji se nađu kod rutinske kolonoskopije mogu se odmah odstraniti i time eliminirati potencijalni karcinom!

Odazovite se i nemojte biti dio negativne statistike

Ožujak je mjesec posvećen podizanju svijesti o karcinomu debelog crijeva

KARCINOM DEBELOG CRIJEVA
POPTUNO JE PREVENTIVNA BOLEST !

Ozujak-banner-ikonica-web

“Mjesec svjesnosti o karcinomu debelog crijeva”

Ozujak-banner-popust-web

Odazovite se i nemojte biti dio negativne statistike

Stiže nam proljeće a s njime sezonske alergije i alergijska astma

Astma je jedna od najčešćih kroničnih bolesti koje zahvaćaju pluća. Najčešći simptomi su suhi kašalj, piskanje i pritisak u prsima, uznemirenost te osjećaj nedostatka zraka koji nastaju zbog suženja dišnih putova tzv. bronhoopstrukcije. Tegobe mogu varirati od blagih do vrlo teških. Astma se najčešće javlja u djetinjstvu, iako se može javiti i u svakoj drugoj životnoj dobi. Najčešći pokretač upale u astmi je o kolišni faktor, alergen, koji u nekih osoba potiče upalnu reakciju dok u drugih nije opasan za organizam. Astma koja nastaje uslijed udisanja alergena naziva se alergijska astma. Osim alergenim iz okruženja astmu mogu potaknuti infekcije dišnih putova, tjelesni napor, hladan zrak, dim cigarete i onečišćen zrak te određene vrste lijekova.

Astma se najčešće ne može u potpunosti izliječiti ali pravilnim liječenjem može se postići kontrola bolesti te djelomični ili potpuni nedostatak simptoma.
U Poliklinici ARISTA osim kompletnog pregleda pedijatra pulmologa i alergologa možete napraviti funkcionalne i laboratorijske testove kao i alergološka testiranja u svrhu postavljanja dijagnoze te u skladu s time dobiti odgovarajući savjet i liječenje. Pristup liječenju je timski i obuhvaća edukaciju oboljelog i njegove obitelji o prirodi bolesti i načinu liječenja, omogućuje provođenje fizikalne terapije te uključuje i psihološku podršku koja je često potrebna u djece s kroničnim bolestima.

Prof.dr.sc. Dorian Tješić-Drinković, dr.med
Specijalist pedijatar
Subspecijalist pulmolog

natasa-rojnic-putarek-web

doc. dr. sc. Nataša Rojnić Putarek, dr. med.

Pedijatrija

Doc.dr.sc Nataša Rojnić Putarek, pedijatar endokrinolog i dijabetolog, docentica je na Katedri za pedijatriju, Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu te vrši dužnost pročelnice Zavoda za endokrinologiju i dijabetes Klinike za pedijatriju KBC Zagreb te Referenctnog centra za dječju endokrinologiju dijabetes Ministarstva zdravstva Republike Hrvatske od 2011 godine.

Imate pitanja?

Javite nam se!

U poliklinici Arista čekaju vas stručni i uvijek dobro raspoloženi liječnici.

Nazovite, pitajte što vas interesira i upoznajte naš tim!
Nazovite nas ili ispunite podatke, a mi ćemo Vam se javiti u najbržem mogućem roku.

Suglasnost