prim. mr. sc. Dolores Car, dr. med., specijalist internist

• Interna medicina
  • Endokrinologija
Dr Car

Rođena je 1953.g. u Zagrebu. Osnovno i srednje školovanje završila je u Zagrebu kao i Medicinski fakultet (1972.- 7.). Nakon obveznog liječničkog staža (KB Sveti Duh); 1977.-8., te jedne godine rada u primarnoj medicini, od 1979. g. je zaposlena u Klinici za traumatologiju. Specijalizaciju iz interne medicine (KBC Rebro) započinje 1984. godine te od 1988. g. radi u Klinici za traumatologiju kao specijalista interne medicine.

Od 1999. godine prim. Car u Klinici za traumatologiju pokreće djelatnost za metaboličke poremećaje kostiju te je tijekom nekoliko godina bila je voditelj Kliničke jedinice za internu medicinu i Jedinice za metaboličke poremećaje kostiju. U svom radu posebnu pažnju usmjerava na rano otkrivanje koštanih poremećaja, detekciju sekundarnih čimbenika u njihovu nastajanju, te prevenciju i liječenje osteoporoze odnosno prevenciju sekundarnih prijeloma u pacijenata s osteoporozom.

Na tom području primarijus Car je objavila više stručnih i znanstvenih radova. Osobitu pažnju posvećuje definiranju bolesti i njenog stadija, individualnom pristupu i cjelovitom terapijskom pristupu,

suprotstavlja se ignoriranju ove kronične bolesti, te ulaže osobite napore u kvalitetnom praćenju bolesti i poboljšanju globalne adherencije. Cjeloviti pristup liječenju osteoporoze podrazumijeva i zbrinjavanje često prisutnih ostalih metaboličkih poremećaja: sarkopenija, metabolički sindrom te brojne druge. Sve navedeno u skladu je s osnovnim principom očuvanja zdravlja lokomotornog sustava i osiguranja dobre pokretljivosti: POKRET JE ŽIVOT.