Poliklinika Arista

Ultrazvuk i color doppler srca

U Poliklinici ARISTA možete obaviti cjelovit ultrazvučni pregled srca!

Ehokardiografija ili ultrazvuk srca dijagnostička je metoda kojom kardiologu koji vrši pretragu omogućuje detaljan „živi“ prikaz struktura srca i velikih krvnih žila. Koristi se za procjenu globalne i regionalne funkcije srca, izgleda i funkcije srčanih zalistaka (propuštanja, suženja ili promjena uzrokovanih infekcijom), postojanja bolesti srčanog mišića ili ovojnice srca, prirođenih anomalija i patoloških tvorbi (ugrušaka, tumora).

Neizbježna je u praćenju progresije bolesti zalistaka i pravovremenom određivanju potrebe za kirurškim liječenjem, kao i u procjeni učinka kirurškog zahvata ili terapije lijekovima u nizu stanja (nakon infarkta miokarda, kod angine pektoris, zatajivanja srca, aritmija poput fibrilacije atrija i sl.).

Zahvaljujući svom neinvazivnom karakteru i odsutnosti nuspojava, ultrazvuk srca je kardiologu od velike koristi i u ranom prepoznavanju posljedica koje bolesti poput povišenog krvnog tlaka, kroničnih bolesti pluća, reumatskih oboljenja (sistemski eritemski lupus, sklerodermija i dr.), bolesti vezivnog tkiva (npr. Marfanov sindrom) ili nasljednih bolesti srca mogu ostaviti na strukturama srca i velikim krvnim žilama, i prije pojave simptoma.

Ako se pronalazite u nekoj od ovih kategorija, kardiolozi Poliklinike ARISTA će Vam, zahvaljujući višegodišnjem iskustvu rada na zahtjevnim slučajevima u najistaknutijem ehokardiografskom laboratoriju u Hrvatskoj, omogućiti pouzdanu i pravovremenu informaciju!

Poliklinika Arista

Teme koje bi vas mogle interesirati

Fotolia 88009000 L low

Ultrazvuk srca i kardiološki pregled u otkrivanju najčešće bolesti zalistaka srca: suženje aortnog zalistka - aortna stenoza